اسمارت کاتالوگ کالا کاوان

شرکت کالا کاوان یک شرکت فعال در صنعت شیمی ساختمان با تعداد نسبتاً زیادی از محصولات در این صنعت است. سفارش اسمارت کاتالوگ شرکت کالاکاوان در آستانه شرکت در نمایشگاه در مجموعه اسمارت کاتالوگ ثبت شد تا این شرکت بجای پرداخت هزینه های زیاد بابت چاپ کاتالوگ از اسمارت کاتالوگ خود به عنوان کاتالوگ هوشمند دیجیتال استفاده نماید.

 

اسمارت کاتالوگ کالا کاوان کیمیا یک کاتالوگ هوشمند منحصر به فرد

لوگوی شرکت کالا کاوان کیمیا و رنگ های جذاب آن باعث شد کاتالوگ الکترونیکی این شرکت، طراحی بسیاری چشم نوازی داشته باشد. اما چیزی که اسمارت کاتالوگ کالاکاوان کیمیا را به یک کاتالوگ منحصر به فرد تبدیل کند، اجرایی شدن یک مرکز دانلود وسیع در کاتالوگ بود. تمام محصولات شرکت کالا کاوان یک فایل مشخصات فنی Technical Sheet دارند. اتفاق جالبی که در این اسمارت کاتالوگ افتاد، این بود که قابلیت دانلود فایل مشخصات فنی هر محصول ایجاد شد.

کالا کاوان کیمیا

 

معرفی انواع غلظت دهنده های کالاکاوان

یکی از گروه های مهم در ساختار درختی محصولات شرکت کالاکاوان انواع غلظت دهنده ها در گروه رنگ و رزین بود. این گروه از محصولات زیر مجموعه های مختلفی داشت که توسط طبقه بندی صورت گرفته در اسمارت کاتالوگ به خوبی به مخاطبان شرکت کالا کاوان کیمیا ارائه شد.

 

نمایش انواع رزین های کالاکاوان

ساختار درختی وسیع و بخش بندی شده کالاکاوان شامل انواع رزین و رنگ، چسب ها و محصولات شیمی ساختمان می شود. برای نمایش صحیح و حفظ راحتی کاربر هنگام استفاده از اسمارت کاتالوگ، ساختارهای فهرست ها و زیرگروه ها با زیرکی خاصی طراحی گردید. این ساختار کاربر را طبق انتخاب های خود در ساختار درختی محصولات کالا کاوان جابه جا می کند تا بدون سردرگمی بتواند از محصولات این شرکت بازدید کنند.

انواع غلظت دهنده

مشخصات اسمارت کاتالوگ کالاکاوان

اسمارت کاتالوگ کالاکاوان یک کاتالوگ 99 صفحه ای با حجمی تر از 13 مگابایت است. این کاتالوگ الکترونیکی در حدود 70 پل ارتباطی به وب سایت اصلی کالا کاوان داشته و بر اساس کلمات مناسب این شرکت، برای موتورهای جستجو SEO شده است. شما می توانید برای دانلود اسمارت کاتالوگ شرکت کالا کاوان کیمیا از دکمه دانلود پایین صفحه استفاده نمایید.

 

انواع رزین

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *