اسمارت کاتالوگ کابل خودرو پیشرو سبزوار

اسمارت کاتالوگ کابل خودرو سبزوار یکی از عناوین کاتالوگ های الکترونیکی است که در صنعت خودرو و قطعات خودرو طراحی شد. این کاتالوگ الکترونیکی که در آستانه نمایشگاه بین المللی خودرو و تجهیزات وابسته آماده سازی شد، دامنه زیادی از قطعات یدکی تولیدی شرکت کابل خودرو پیشرو سبزوار را ارائه می کند.

 

کاتالوگ شرکت کابل خودرو پیشرو سبزوار

نیازهای شرکت کابل خودرو پیشرو سبزوار برای اجرای کاتالوگ هوشمند ( اسمارت کاتالوگ ) بخش های مختلفی داشت. اولین نکته پالت رنگ برند و استفاده از آن بود. رنگ ها و فرم های این اسمارت کاتالوگ باید به شکلی می بود که تاثیرات بصری و روانی لازم را روی مخاطب ایجاد کند و به او احساس امنیت و اصالت بدهد. نکته دوم ارائه و پرزنت محصولات به شکل طبقه بندی شده و نظم یافته بود.

کابل خودرو پیشرو سبزوار

 

طبقه بندی محصولات در کاتالوگ کابل سبزوار

انتخاب نحوه مدیریت و طبقه بندی محصولات در این کاتالوگ یکی از انتخاب هایی بود که نیازمند بررسی همه جانبه داشت. محصولات شرکت کابل پیشرو سبزوار را می توان در دو حالت طبقه بندی کرد و با بررسی ها و همفکری های صورت گرفته با کابل خودرو پیشرو سبزوار جمع بندی به این صورت انجام شد که در لایه اول نمایش محصولات فهرستی از خودرو ها نمایش داده شود و در لایه بعدی گروه های قطعات تولید شده برای هر خودرو. در لایه سوم ساختار درختی محصولات هم فهرستی از محصولات به نمایش گذاشته شود.

 

مشخصات اسمارت کاتالوگ کابل خودرو سبزوار

اسمارت کاتالوگ کابل خودرو سبزوار یک کاتالوگ 235 صفحه ای است که 20 گروه اصلی از محصولات را به همراه زیر مجموعه ها و محصولات مربوطه به مخاطبان شرکت کابل خودرو نمایش می دهد. این کاتالوگ 235 صفحه ای حجمی معادل 15 مگابایت داشته و بر اساس کلمات کلیدی مناسب برای سرچ در موتور های جستجو بهینه شده است.

کابل خودرو سبزوار

کاتالوگ الکترونیکی کابل خودرو

 

شما می توانید برای دانلود این اسمارت کاتالوگ از دکمه دانلود استفاده نمایید.

اسمارت کاتالوگ کابل سبزوار

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *