کاتالوگ دیجیتال شرکت ملی نفت ایران

سفارش کاتالوگ دیجیتال شرکت ملی نفت ایران یکی از سفارش هایی است که جزو عناوین خدماتی محسوب می شود و اجرایی شدن آن با ملاحظات خاصی صورت گرفت. کاتالوگ دیجیتال شرکت ملی نفت ایران که به درخواست سفارش دهنده، هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی ( دو زبانه ) اجرا شد، دارای نکات کلیدی بود که قبل از اجرا نیاز به بررسی و برنامه ریزی داشت.

اسمارت کاتالوگ شرکت نفت ایران

 

مدیریت اطلاعات در کاتالوگ دیجیتال شرکت ملی نفت ایران :

سرفصل های کاتالوگ دیجیتال شرکت ملی نفت ایران نیازمند یکپارچه سازی و طبقه بندی برای ارائه در اسمارت کاتالوگ داشت. معرفی اصلی شرکت ملی مهندسی نفت ایران، در 5 گروه اصلی و 14 پروژه مربوط به رزومه در سرفصل تجارب ما گروه بندی گردید. در کنار بخش تجارب ما، بخش پروژه های شرکت که شامل 5 پروژه مهم بود به همراه زیر مجموعه های مربوطه در بخش پروژه های ما قرار گرفت و با توجه به مهم بودن مختصات جغرافیایی این پروژه ها، امکان مشاهده این گروه از پروژه‌ها در نقشه ایران نیز به این بخش اضافه شد.

 

مشخصات اسمارت کاتالوگ شرکت نفت ایران

اسمارت کاتالوگ شرکت نفت ایران در انتها یک کاتالوگ دو زبانه با تعداد صفحاتی معادل 158 صفحه و با حجم نهایی 19 مگابایت شده بود که امکان ارسال و انتشار آن از هر طریقی مقدور بود. طبق درخواست سفارش دهنده، با توجه به نمایش این کاتالوگ در کیوسک هوشمند در نمایشگاه و دیگر فضاهای مربوطه نسخه مخصوص کیوسک هوشمند این کاتالوگ با حجمی بالاتر آماده سازی شد که فقط برای نمایش در ابعاد نمایشگرهای عریض مناسب بود.

اسمارت کاتالوگ شرکت نفت ایران بر اساس کلمات کلیدی مدنظر در دو زبان برای موتورهای جستجو بهینه شد (SEO). در ادامه تصاویری از کاتالوگ دیجیتال شرکت ملی نفت ایران را خواهید دید و در پایین صفحه می توانید این کاتالوگ را دانلود و مشاهده نمایید.

 

شرکت ملی نفت ایران

 

کاتالوگ هوشمند شرکت نفت ایران

دوست دارید اسمارت کاتالوگ شرکت ملی نفت ایران را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

کاتالوگ شرکت نفت ایران

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *