اسمارت کاتالوگ زسکا

اسمارت کاتالوگ زسکا چندمین سفارش از صنعت لوازم خانگی است که طراحی و اجرا می شود. این موضوع شاید به دلیل ارتباط تیم طراحی مجموعه با مباحث روانشناسی مخاطب در این صنعت ساده به نظر برسد، اما از آنجایی که رویکرد تیم ما طراحی های متفاوت و همراستا با هویت بصری برند هر سفارش دهنده است، چالش های خاص خود را به همراه خواهد داشت.

 

درباره اسمارت کاتالوگ زسکا

چیزی که در مورد محصولات خانگی زسکا مشخص بود این بود که تا قبل از ثبت سفارش اسمارت کاتالوگ زسکا، استفاده درست و جذابی از پالت رنگی برند زسکا صورت نگرفته بود. این موضوع در بولتن های تبلیغاتی و رسانه های الکترونیکی این برند مشهود بود. با آغاز طراحی اسمارت کاتالوگ زسکا، ترکیب بندی های جدید و تناسب های رنگی جدیدی از پالت رنگ این برند ارائه شد که این موضوع را به سفارش دهنده این سفارش اثبات می نمود.

کاتالوگ محصولات زسکا

 

اسمارت کاتالوگ محصولات خانگی زسکا

رفتارهای یک تیم طراحی خبره در یک کاتالوگ محصولات خانگی می تواند بر روی ذهنیت مخاطب از برند تاثیر مستقیم بگذارد. اینکه این برند چقدر قابل اطمینان است، چقدر قدمت دارد، چقدر تولید باکیفیتی دارد و … . در کاتالوگ محصولات خانگی زسکا سبکی ترکیبی از فضاهای انتزاعی و مینیمال در کنار هم قرار گرفت تا بازتابی خاص از این برند برای تمام مخاطبان آن شکل بگیرد.

 

مشخصات کاتالوگ محصولات زسکا

کاتالوگ محصولات زسکا که تحت استانداردهای اسمارت کاتالوگ طراحی و اجرا شد، یک کاتالوگ 94 صفحه بود که محصولات این برند را در تیپ ها و گروهبندی های معین شده، معرفی می نمود. اسمارت کاتالوگ زسکا حجمی بهینه معادل 5/6 مگابایت دارد و بر اساس کلمات کلیدی مدنظر این شرکت برای موتورهای جستجو بهینه شده است. این اسمارت کاتالوگ زیبا را که با رنگ های مشکلی و طلایی طراحی شده است را در پایین صفحه می توانید دانلود و مشاهده نمایید.

 

کاتالوگ محصولات خانگی

کاتالوگ الکترونیک زسکا

 

دوست دارید اسمارت کاتالوگ زسکا را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ محصولات زسکا

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *