کاتالوگ الکترونیکی محصولات باریویتال

کاتالوگ الکترونیکی محصولات باریویتال جزو دیگر نمونه کارهای تیم ما در بخش مواد غذایی و دارویی می باشد. این اسمارت کاتالوگ چند زبانه با توجه به نوع محصولات باریویتال به گونه ای طراحی شد که ساختارهای محصولات این برند را به مخاطبان خود به درستی القا نماید.

 

مزایای کاتالوگ هوشمند دیجیتال محصولات باریویتال

کاتالوگ هوشمند دیجیتال محصولات باریویتال به دلیل دو زبانه بودن، ارتباط این برند را با مخاطبان غیر ایرانی خود آسان کرد. این کاتالوگ الکترونیکی 56 صفحه ای مکمل های باریویتال را به طور کامل به مخاطبان معرفی می نماید و اطلاعات مورد نیاز را برای مخاطب، مانند: مورد مصرف، ترکیبات، مقدار مصرف، موارد منع مصرف و عوارض جانبی  و توصیه های مهم مربوط به هر مکمل را به مخاطب ارائه می نماید.

 

مشخصات اسمارت کاتالوگ محصولات باریویتال :

مشخصات فنی هر اسمارت کاتالوگ می تواند مسیر و میزان موقیت برند را در قبال اسمارت کاتالوگ خود مشخص نماید. اسمارت کاتالوگ محصولات باریویتال هم مانند اسمارت کاتالوگ های دیگر از فاکتور های فنی بخصوصی برخوردار می باشد:

تعداد صفحات : 56 صفحه ( دو زبانه )

تعداد ارتباط به وب سایت و دیگر رسانه های الکترونیکی برند : 7 مورد در هر زبان

حجم فایل آفلاین : 3.36 مگابایت

 

کاربرد کاتالوگ هوشمند دیجیتال محصولات باریویتال

شرکت باریویتال توسط اسمارت کاتالوگ خود علاوه بر ایجاد دسترسی و معرفی محصولات خود برای مخاطبان قادر خواهد بود با ایجاد ضمیمه‌ کردن اسمارت کاتالوگ به بسته بندی محصولات خود، به راحتی و بدون هیچ هزینه ای، به خریداران محصولات خود، کل سبد محصولات خود را نمایش دهد و چرخه فروش خود را تکرار نماید.

در ادامه تصاویری از طراحی سفارش کاتالوگ الکترونیکی محصولات دارویی باریویتال را مشاهده می کنید و در انتهای صفحه می توانید کاتالوگ هوشمند را دانلود نمایید.

 

کاتالوگ الکترونیکی محصولات بارویتال

کاتالوگ باریویتال

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ باریویتال

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *