اسمارت کاتالوگ محصولات فیتووان

اسمارت کاتالوگ محصولات فیتووان یکی از برند های هفتگانه شرکت گل افشان آرایش در مجموعه اسمارت کاتالوگ به طراحی و اجرا در آمده است.

محصولات فیتووان از لحاظ بصری به زیبایی طراحی شده است. وقتی کاتالوگ هوشمند دیجیتال فیتو وان را مشاهده کنید، می توانید به راحتی متوجه شوید که این زیبایی بصری در اسمارت کاتالوگ این برند زیباتر به نمایش در آمده است. شاید بهتر باشد مطلبی از زبان طراح این کاتالوگ بیان کنم.

«نمی دانم شاید آن زمان که به طراحی این کاتالوگ مشغول بودم، گویی لباس زنانه بر تن داشتم تا بتوانم احساس یک زن را به درستی درک کنم.»

با مطالعه کاتالوگ هوشمند دیجیتال می توانید، بفهمید که چقدر این منظور به درستی رعایت شده است. شما هم خواهید دید که با یک کاتالوگ مختص بانوان مواجه شده اید.

امکانات اسمارت کاتالوگ محصولات فیتووان

نمایش تک تک محصولات به همراه توضیحات کوتاه در مورد محتویات و نوع کاربری محصول، طراحی یک دکمه بسیار کاربردی، که دکمه اطلاعات بیشتر می باشد. این دکمه کاربر را به صفحه ایی هدایت می کند که علاوه بر دریافت اطلاعات به صورت آنلاین، می تواند محصول را به سبد کالایی خود اضافه کند و به خرید آن بپردازد.

در اکثر مواقع شرکت ها  یک سری از اطلاعاتی را که خود مد نظر دارند، در اختیار کاربران قرار می دهند؛ اما اگر برای او سوال دیگری پیش بیاید آن وقت تکلیف چه خواهد بود؟

یکی دیگر از دکمه های کاربردی اسمارت کاتالوگ محصولات فیتووان دکمه مشاور آنلاین است که به صفحه واتساپ شرکت گل افشان آرایش پیوند داده شده، تا کاربر به راحتی اطلاعات مورد نیاز و بیشتر خود را از مشاوران شرکت دریافت کند.

کاتالوگ تعداد صفحات محدود (۳۰ صفحه) و حجم بسیار کمی (۳ مگا بایت) دارد، اما مطمئن باشید، زیبایش در خاطره مخاطب خواهد ماند و با دیگران به اشتراک خواهد گذاشت.

 

محصولات فیتووان

فیتووان

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

 

کاتالوگ دیجیتال

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ فیتووان

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *