اسمارت کاتالوگ هوفنبرگ

اسمارت کاتالوگ هوفنبرگ یکی از نمونه های کاتالوگ الکترونیکی در صنعت غذایی است. این کاتالوگ با رویکرد صادراتی طراحی شده و شامل 4 زبان می باشد.

اسمارت کاتالوگ هوفنبرگ

اسمارت کاتالوگ محصولات هوفنبرگ یک اسمارت کاتالوگ 4 زبانه است و جدا از زبان فارسی شامل سه زبان انگلیسی، روسی و عربی است. اگر شما هم رویکرد صادراتی در محصولات خود دارید، استفاده از اسمارت کاتالوگ های چند زبانه باید در اولویت کارهای شما باشد.

اسمارت کاتالوگ هوفنبرگ که محصولات نوشیدنی این برند را به مخاطبان این برند معرفی می کند، یک اسمارت کاتالوگ 296 صفحه ای است که محصولات هوفنبرگ را در 3 گروه اصلی: ماءالشعیر، آب میوه گازدار و نوشیدنی های انرژی زا به مخاطب ارائه می کند.

در هر بخش از فرآیند معرفی محصولات در اسمارت کاتالوگ محصولات هوفنبرگ به نحوی برنامه ریزی شده که احساس قرار گرفتن در یک مارکت در ذهن مخاطب ایجاد شود. نوع چیدمان محصولات در فهرست ها و دیگر بخش ها به همین منظور صورت گرفت.

اسمارت کاتالوگ هوفنبرگ بر اساس کلمات کلیدی در نظر گرفته شده برای موتور های جستجو بهینه شده است و دیگر فاکتورهای فنی آن طبق استانداردهای الزامی اسمارت کاتالوگ تعیین شده است.

پالت رنگ گرافیک اسمارت کاتالوگ هوفنبرگ از پالت رنگ برند تبعیت کرده و ساختارهای گرافیکی اجرا شده در آن بر همین اساس طراحی و اجرا شده اند. گرافیکی پویا، انرژیک و در عین حال ساده !

 

مزایای اسمارت کاتالوگ محصولات هوفنبرگ

اسمارت کاتالوگ هوفنبرگ در مجموع توانسته 45 محصول مربوطه را در چهار زبان به مخاطبان خود ارائه کند:

  • 17 آیتم ماءالشعیر
  • 25 آیتم آب میوه گازدار
  • 3 آیتم نوشیدنی انرژی زا

 

بنا به درخواست سفارش دهنده، اسمارت کاتالوگ های تک زبانه به صورت جداگانه نیز در اختیار تیم فروش و بازاریابی هوفنبرگ قرار گرفت تا بتوانند برای جامعه مخاطبان خاص خود از کاتالوگ های تک زبانه استفاده نمایند.

اسمارت کاتالوگ چهار زبانه هوفنبرگ حجمی در حدود 14 مگابایت دارد و در نسخه های تک زبانه خود حجمی معادل 4 مگابایت دارد که برای یک کاتالوگ الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه تصاویر مربوط به اسمارت کاتالوگ هوفنبرگ را مشاهده و در انتهای صفحه می توانید آن را دانلود و مشاهده نمایید.

محصولات هوفنبرگ

هوفنبرگ چیست

نمونه کاتالوگ مواد غذایی

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

کاتالوگ محصولات هوفنبرگ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *