اگر بخواهیم به یکی از اولین نمونه های کاتالوگ در زمینه تولید شیرآلات اشاره کنیم، اسمارت کاتالوگ شرکت کی دبلیو سی آن نمونه خواهد بود. این برند تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس در ایران می باشد.
از آنجا که برند کی دبلیو سی از تنوع محصولات بالایی برخوردار است، طبقه بندی درست محصولات باید یکی از اولویت های طراحی قرار بگیرد، که این منظور در این کاتالوگ به درستی رعایت شده است.
البته این مورد تنها دلیل کاربرپسند بودن کاتالوگ شیرآلات KWC نیست. موارد دیگری را هم شامل می شود.
عوامل موثر در اسمارت کاتالوگ شرکت کی دبلیو سی
- استفاده از یک تصویر دکوراتیو برای دیدن نمونه ها در یک محیط واقعی
- درج کد محصولات برای راحتی انتخاب
- توضیحات کلی در مورد محصول
- استفاده از پالت رنگی برای دیدن نمونه رنگ های متنوع محصول
- راحتی انتخاب برای دیدن محصول در رنگ ها و جنس های مختلف
مزایای اسمارت کاتالوگ شیرآلات KWC
وقتی یک شرکت تصمیم به اضافه کردن یا حذف کردن محصولات خود از یک کاتالوگ چاپی می گیرد، پروسه زمان بر و بالاتر از آن هزینه بر، را باید طی کند. کاتالوگ دوباره باید تجدید چاپ شود تا محصولات جدید در آن قرار بگیرد. اسمارت کاتالوگ دوباره این کار را انجام نمی دهد، بلکه کاتالوگ را آپدیت می کند و محصولات جدید را به آن اضافه می کند.
آپدیت، کاری که در اسمارت کاتالوگ کی دبیلو سی به دفعات انجام شده است. به کلمه دفعات دقت کنید، این یعنی اینکه پروسه زمان و هزینه در اسمارت کاتالوگ هوشمندانه مدیریت می شود و صاحبان برند و کسب و کار دیگر نگران مفهوم به دفعات نیستند.
با توجه به تعداد بالای صفحات کی دبلیو (در حال حاضر ۴۷۴)، حجم کاتالوگ (۱۲ مگا بایت ) است، اما باز هم به راحتی دانلود می شود و مطمئناً دیده خواهد شد.
در ادامه تصاویر کاتالوگ دیجیتال KWC را می توانید مشاهده کنید و در انتهای صفحه کاتالوگ را دانلود کنید.
دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟
از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.