اسمارت کاتالوگ محصولات خانگی نیلپر

اسمارت کاتالوگ محصولات خانگی نیلپر یکی از کاتالوگ های الکترونیکی طراحی شده توسط تیم اسمارت کاتالوگ، در صنعت دکوراسیون و مبلمان است. شرکت نیلپر با استفاده از کاتالوگ الکترونیکی خود به راحتی می تواند محصولات خانگی خود را برای مخاطبانش معرفی و در مورد آن ها اطلاع رسانی کند.

اسمارت کاتالوگ محصولات خانگی نیلپر

این کاتالوگ الکترونیکی که بر اساس هویت بصری برند نیلپر طراحی و اجرا گردید، 6 گروه اصلی محصولات خانگی نیلپر را به نمایش گذاشت. کاتالوگ الکترونیکی محصولات خانگی نیلپر علاوه بر نمایش تصاویر دکوراتیو محصولات و معرفی کامل آن ها، ابعاد و اندازه های مربوط به هر محصول را در اختیار مخاطبان این برند قرار می دهد تا انتخاب و خرید را بر اساس فضای خود ساده تر و مطمئن تر کند.

امکانات اسمارت کاتالوگ محصولات خانگی نیلپر

مأموریت اسمارت کاتالوگ محصولات خانگی نیلپر، تنها معرفی و نمایش محصولات نبوده و امکانات آن به همین جا ختم نمی‌شود. نمایش و ارائه شبکه فروش نیلپر که شامل نمایندگان و شعب فروش محصولات نیلپر است، یکی از بخش های مهم در این اسمارت کاتالوگ به حساب می آمد. بخش دیگری از اسمارت کاتالوگ محصولات نیلپر به ارائه و نمایش این شبکه فروش تعلق یافت که طبق تقسیم بندی اصلی شعب و عاملین فروش محصولات صورت گرفت. کلیه عاملین فروش بر اساس استان فعالیت، بخش بندی شد و برای مخاطبان برند نیلپر، امکان مسیریابی به آن‌ها توسط نقشه‌خوان‌‌ فراهم گردید تا سریع‌ترین مسیر را به نزدیک ترین عاملیت فروش به راحتی پیدا کنند.

مشخصات اسمارت کاتالوگ نیلپر

اسمارت کاتالوگ محصولات خانگی نیلپر بارها بروز رسانی شد و محصولات جدید این گروه تولیدی به آن اضافه شد. این قابلیت (بروز رسانی مکرر) باعث آن خواهد شد که همیشه نیلپر اسمارت کاتالوگی به روز داشته باشد. در آخرین بروزر سانی صورت گرفته برای این اسمارت کاتالوگ، تعداد صفحات آن به 480 صفحه رسید. بر خلاف تعداد صفحات بالا، این کاتالوگ الکترونیکی از حجمی کاملا بهینه برخوردار است که دانلود سریع آن را ضمانت کرده و آرشیو کردن آن را برای مخاطبان به سادگی رقم خواهد زد.

امروز مجموعه نیلپر با توجه به عدم محدودیت در ارسال و انتشار اسمارت کاتالوگ خود می تواند از مزیت‌ های اسمارت کاتالوگ در جهت پیشبرد اهداف بازاریابی و فروش خود استفاده و از منافع آن مرتفع شود.

 

در انتهای این صفحه می توانید توسط دکمه دانلود، اسمارت کاتالوگ محصولات خانگی نیلپر را دانلود و مشاهده نمائید.

 

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اشتراک گذاری

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *