کاتالوگ هوشمند گروه تولیدی خانه تشک

مطالعه یک کاتالوگ هوشمند بر روی یک تشک زیبا و با کیفیت چه احساسی می تواند داشته باشد؟ گروه تولیدی خانه تشک از شهر زیبای یزد به مجموعه اسمارت کاتالوگ آمد تا تجربه این احساس را فراهم کند.

 

مهمترین نکات کاتالوگ هوشمند دیجیتال گروه خانه تشک

همه چیز با یک پرِ زیبا و رنگ آبی که نماد اعتماد و آرامش است، شروع می شود و نقطه اشتراک هر دو کاتالوگ به این ترتیب است:

  • بدون شک این حرف اصلاً گزاف نیست که دسته بندی و صد البته دسته بندی درست، مهم ترین قسمت هر کاتالوگی می تواند باشد، در این کاتالوگ ها دسته بندی محصولات به هوشمندی صورت گرفته تا انتخاب راحت تری داشته باشید.
  • خلاصه، اما کامل با محصول آشنا می شوید.
  • با دکمه نمایش محصولات به صفحه ای هدایت می شوید که تصاویر محصولات را در مقیاس کوچک مشاهده کنید و با هر دکمه به صفحه ای خواهید رفت تا از جزئیات هم باخبر شوید.
  • استفاده از آیکون ها و علائم اختصاری یک راه هوشمندانه برای به خاطر سپردن است که در هر دو کاتالوگ مربوط به تشک ها به زیبایی برای مخاطب طراحی شده است.
  • با قرار دادن دکمه دانلود کاتالوگ محصولات دیگر، در هر دو کاتالوگ به راحتی می توانید هر کاتالوگ را جداگانه در اختیار داشته باشید.

 

خانه تولیدی تشک و اسمارت کاتالوگ

شناختن آنچه را که زیر سر قرار می دهید یا آنچه را که هنگام خواب بر روی خود یا عزیزانتان می کشید، خواب را دلنشین تر خواهد کرد.

در کاتالوگ هوشمند دیجیتال مربوط به لوازم خواب با انواع مختلف آن ها آشنا خواهید شد و درباره همه آن ها اطلاعات مفیدی به دست خواهید آورد و به این شکل با خاطر جمع تر به خرید محصول خواهید پرداخت؛ چرا که شما با مطالعه کاتالوگ هوشمند دانش این موضوع را به دست آورده اید.

 

کاتالوگ هوشمند خانه تشک

 

گروه تولیدی خانه تشک

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

 

دوست دارید  اسمارت کاتالوگ خانه تشک را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ گروه تولیدی خانه تشک

 

دوست دارید  اسمارت کاتالوگ محصولات جانبی خانه تشک را مشاهده کنید ؟

کاتالوگ هوشمند گروه تولیدی خانه تشک

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *