کاتالوگ دیجیتالی پنل های فومی آراد پنل

آیا می توان خیلی مختصر و مفید، محصولی را معرفی کرد؟ البته که می شود، مثلاٌ کاتالوگ دیجیتالی پنل های فومی آراد پنل از گروه تولیدی آراد پنل که جزو بزرگترین طراحان و تولید کنندگان پنل های دکوراتیو در ایران می باشند، به طور مختصر و کاربردی طراحی و اجرا شده است.

 

کاربرد کاتالوگ دیجیتالی پنل های فومی آراد پنل

گروه آراد پنل به همراه یک کاتالوگ دیجیتالی بسیار زیبا و کوتاه، طراحی و اجرا شده در مجموعه اسمارت کاتالوگ به معرفی دیوار پوش های فومی خود پرداخته و شما در یگ نگاه و با کمی حوصله با این موارد آشنا خواهید شد:

  • اینکه این محصول چیست؟ چه ابعادی و چه ضخامتی دارد.
  • اگر زیاد اهل مطالعه نیستید، برای شما آیکون هایی طراحی شده تا در یک نظر محصول را بشناسید.
  • در صورت تمایل، می توانید مزایای محصولات را مطالعه نمایید.
  • می توانید نمونه کار اجرایی نیز ببیند، مثلاً اول به شکل یک پازل، همه محصولات در کنار هم، تا نمایی کلی از محصولات را داشته باشید و صد البته برای مخاطب گرامی، نمونه کارها را بزرگ نمایی هم کرده ایم تا با جزئیات بیشتر، محصول را مشاهده کند.

 

در صفحه تماس این کاتالوگ برای کاربران محصولات دکمه هوشمندانه مشاهده ویدئو محصول، برای آن دسته از مخاطبین گرامی که دوست دارند، بیشتر و بهتر با روند تولید محصولات آشنا شوند قرار داده شده، چرا که ما می دانیم که مخاطبین دوست دارند از جزئیات بیشتری باخبر شوند.

 

مزیت های کاتالوگ هوشمند دیجیتالی پنل های فومی

در این کاتالوگ هوشمند دیجیتال پنل های فومی همه ی اطلاعاتی که شرکت آراد پنل نیاز داشته به مخاطبینش ارائه دهد، به راحتی و مختصردرج شده است، نمونه کار نشان داده شده و به همه اعلام کرده است که این ما هستیم گروه آراد پنل.

با یک کاتالوگ دیجیتالی، که به طور اختصاصی برای شرکت و محصول پنل های فومیشان طراحی شده است، با سرعت و وسعت بیشتری نسبت به روش های دیگر خودش را به مخاطبینش معرفی کرده است.

 

کاتالوگ دیجیتالی پنل های فومی آراد پنل

پنل های فومی آراد پنل

کاتالوگ دیجیتال

 

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *