کاتالوگ قطعات خودرو ایران گداخت

وقتی صحبت از یک کاتالوگ قطعات خودرو می کنیم، شاید به یاد کاتالوگ هایی با طراحی های صنعتی و با رنگ های تکراری می افتیم، اما کاتالوگ ایران گداخت یک کاتالوگ قرمز رنگ جذاب است که تحت تاثیر فرم ها و رنگ های ایران گداخت، ارتباطی متفاوت با مخاطبان، در حین معرفی محصولات این مجموعه برقرار می نماید.

 

کاتالوگ ایران گداخت

 

داستان کاتالوگ قطعات خودرو ایران گداخت

شرکت ایران گداخت به عنوان یکی از پر قدمت ترین تولید کنندگان واتر پمپ در ایران است و اینبار تصمیم بر این شده بود که کاتالوگ ایران گداخت در دو ساختار فیزیکی ( کاتالوگ چاپی ) و کاتالوگ هوشمند دیجیتالی ( اسمارت کاتالوگ ) آماده سازی شود. شرکت ایران گداخت از لوگو و نشانه خوبی برخوردار بود و رنگ این برند نسبت به رنگ های برند های دیگر، باعث تفاوت های زیادِ کاتالوگ قطعات خودرو ایران گداخت گردید.

 

هویت بصری ایران گداخت در کاتالوگ

هویت بصری ایران گداخت در بسته بندی های این برند قابل شناسایی و درک بود و به جریان انداختن هویت بصری در کاتالوگ قطعات خودرو ایران گداخت می توانست کاملاً منطبق با آن باشد، اما طبق هماهنگی ها و مشاوره های صورت گرفته برای اسمارت کاتالوگ ایران گداخت، تصمیم بر آن شد که یک بازتاب بصری بسیار گویا از ایران گداخت که از رنگ برند نشات می گرفت در اسمارت کاتالوگ ارائه شود و هماهنگی های لازم با ساختار بسته بندی در آن صورت گیرد.

ایران گداخت

کاتالوگ هوشمند ایران گداخت

 

مشخصات اسمارت کاتالوگ ایران گداخت

اسمارت کاتالوگ ایران گداخت به عنوان یک کاتالوگ قطعات خودرو ، توانست 11 محصول تولیدی را به مخاطبان معرفی نماید. در طراحی این کاتالوگ از پترن معرف این برند ( که بر روی بسته بندی محصولات به شکل واضح وجود داشت ) به شکلی مناسب اسفاده شد تا وحدت رویه و هماهنگی بصری ایجاد شود. اسمارت کاتالوگ ایران گداخت یک کاتالوگ الکترونیکی 20 صفحه ای با حجم حدودی 3 مگابایت است. این کاتالوگ الکترونیکی توسط بارکد پاسخ سریع ( Qr-Code ) که تیم اسمارت در اختیار شرکت ایران گداخت قرار داد و در کاتالوگ چاپی و بسته بندی های محصولات ضمیمه شد، تا نرخ انتشار هدفمندی را برای این برند ایجاد کند. شما هم می توانید برای مشاهده کاتالوگ قطعات خودرو ایران گداخت از دکمه دانلود در پایین این صفحه استفاده نمایید.

اسمارت کاتالوگ ایران گداخت

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *