کاتالوگ هوشمند محصولات آرایشی دیوراما

سفارش کاتالوگ الکترونیکی محصولات آرایشی دیوراما یکی دیگر از کاتالوگ های الکترونیکی اسمارت در صنعت آرایشی است. سفارش شرکت دیوراما در دو بخش اصلی تقسیم می شد. اولین مرحله این سفارش عکاسی صنعتی از محصولات آرایشی دیوراما بود و بعد از اتمام مرحله اول، آماده سازی اسمارت کاتالوگ معرفی محصولات این شرکت بود.

شرکت دیوراما

 

عکاسی از محصولات شرکت دیوراما

طبق بررسی ها و نیاز سنجی های لازمه درباره این سفارش، عکاسی صنعتی از محصولات شرکت دیوراما در اولویت اول قرار گرفت و تیم به این نتیجه رسید که آماده سازی فریم های تبلیغاتی از محصولات آرایشی دیوراما را برای بروزرسانی های آینده انجام دهد. عکاسی محصولات شرکت دیوراما که چندین بار توسط تیم های مختلفی انجام شده بود نتوانسته بود نظر کارفرمای این سفارش را جلب کند. عدم ایجاد و ترقیب برای خرید محصولات، بزرگترین مشکلی بود که عکاسی های قبلی شرکت دیوراما داشت. با تلاش تیم عکاسی اسمارت کاتالوگ فریم های صنعتی از این محصولات به خوبی انجام شد و همه چیز برای طراحی اسمارت کاتالوگ برند دیوراما آماده شده بود.

Diorama

اسمارت کاتالوگ دیوراما

اسمارت کاتالوگ دیوراما Diorama یک اکاتالوگ دو زبانه است که علاوه بر معرفی محصولات آرایشی دیوراما ، رنگبندی محصولات این برند را هم شامل می شود. اسمارت کاتالوگ دیوراما که بر اساس پالت رنگ برند دیوراما انجام شده، تلفیقی از رنگ سورمه ای و طلایی است که ارائه ای از فضای لاکچری و مخاطب پسند را بر عهده دارد.

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال آرایشی

مشخصات کاتالوگ الکترونیکی دیوراما DIORAMA

اسمارت کاتالوگ محصولات دیوراما Diorama یک اسمارت کاتالوگ 20 صفحه ای است که حجم آن کمتر از 6 مگابایت است. این اسمارت کاتالوگ دو زبانه بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر برای موتورهای جستجو بهینه شده است و تمام راه های ارتباطی آن به دیگر رسانه های الکترونیکی مستقیم و برقرار است.

 

برای مشاهده و دانلود اسمارت کاتالوگ دیوراما از دکمه دانلود استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ دیوراما

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *