اسمارت کاتالوگ داروگستر باریج اسانس

شرکت باریج اسانس سفارش طراحی اسمارت کاتالوگ داروگستر باریج اسانس را پس از آماده سازی و طراحی اسمارت کاتالوگ محصولات باریج اسانس ثبت نمود تا داروگستر باریج اسانس هم به عنوان یک شرکت پخش کننده، از مزایای داشتن کاتالوگ الکترونیکی بهره مند شود.

 

هدف داروگستر باریج اسانس

هرکدام از سفارش دهندگان اسمارت کاتالوگ با هدف خاصی اقدام به سفارش اسمارت کاتالوگ می کنند و شرکت باریج اسانس به این منظور اسمارت کاتالوگ داروگستر باریج اسانس را سفارش داد تا لیست جامعی از 32 شرکت تولید کننده دارو که پخش محصولات خود را به داروگستر باریج اسانس سپرده اند، نمایش دهد. در کاتالوگ باریج اسانس هیچ تصویر و توضیحاتی از محصولات نمایش داده نمی شود. این کاتالوگ که یک لیست جامع از محصولات داروگستر باریج اسانس و شرکت های همکارش است با ظاهری ساده و منحصر به فرد آماده شده است.

کاتالوگ باریج اسانس

 

محصولات باریج اسانس

مدت ها قبل از سفارش اسمارت کاتالوگ دارو گستر باریج اسانس، محصولات باریج اسانس در یک اسمارت کاتالوگ دو زبانه  مختص به خود آماده شده بود. از آنجایی که دارو گستر باریج اسانس وظیفه پخش محصولات باریج اسانس را هم بر عهده دارد، محصولات این شرکت نیز در این اسمارت کاتالوگ فهرست و به نمایش درآمد.

باریج اسانس

 

تفاوت اسمارت کاتالوگ دارو گستر باریج اسانس با کاتالوگ باریج اسانس

همیشه آماده سازی کاتالوگ ها با هدف مشخصی صورت می گرد و کاتالوگ باریج اسانس با هدف معرفی و تشریح محصولات باریج اسانس آماده شد. در کاتالوگ باریج اسانس علاوه بر نمایش فهرست محصولات، تصویر و اطلاعات کاملی از محصولات باریج اسانس به مخاطب ارائه می شود، اما در اسمارت کاتالوگ دارو گستر باریج اسانس هیچ تصویر و اطلاعات جامعی از محصولات نمایش داده نمی شود. اسمارت کاتالوگ باریج اسانس برای معرفی محصولات به مصرف کنندگان و لایه های مختلفی از شبکه فروش محصولات باریج اسانس آماده شده بود، اما اسمارت کاتالوگ دارو گستر باریج اسانس فقط برای معرفی دامنه شرکت های همکار و دامنه محصولات قابل توزیع این شرکت به شبکه فروش و بازرگانی آماده شده است.

 

محصولات باریج اسانس

جهت مشاهده و ذخیره اسمارت کاتالوگ دارو گستر باریج اسانس از دکمه دانلود استفاده نمایید.

 

اسمارت کاتالوگ داروگستر باریج اسانس

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *