اسمارت کاتالوگ کاشی مرجان

اسمارت کاتالوگ کاشی مرجان نمونه ای از یک کاتالوگ الکترونیکی برای معرفی یک گروه خاص از محصولات است. این کاتالوگ هوشمند دیجیتال یکی از نمونه های مربوط به صنعت کاشی و سرامیک می باشد؛ اما کاشی مرجان ترجیح داد برخلاف دیگر تولید کنندگان کاشی و سرامیک از اسمارت کاتالوگ برای معرفی و نمایش گروه ویژه ای از محصولات خود استفاده نماید.

مشخصات اسمارت کاتالوگ کاشی مرجان

این کاتالوگ هوشمند دیجیتال نیز شامل معرفی ۶ خانواده از مدل های محصولات کاشی مرجان بوده که در مجموع ۲۶ فیس را به مخاطبان خود نمایش می دهد ( فیس به هر طرح کاشی گفته می شود ). حجم نهایی این اسمارت کاتالوگ 2.40 مگابایت بوده و این حجم برای دانلود سریع و در لحظه حجمی مناسب می باشد.

با توجه به محصولات کاشی مرجان با ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ به بسته بندی محصولات و یا به بروشور های نحوه‌ی نصب فیس‌ های کاشی داخل بسته بندی محصولات، می توان در مورد دیگر فیس های منتخب این برند به خریداران خود اطلاع داد و باعث ایجاد چرخه خرید مصرف کنندگان شد.

کاربرد اصلی کاتالوگ هوشمند دیجیتال چیست؟

کاشی مرجان با استفاده از کاتالوگ هوشمند دیجیتال توانست با مخاطبان خود در تمامی ساعات روز، در هر مکانی که هستند و حتی بعد از دریافت کاتالوگ کاشی مرجان (که ممکن است به اینترنت دسترسی نداشته باشند) در تعامل باشد. مهم ترین کاربرد اسمارت کاتالوگ برای مخاطبان این است که به راحتی و با اختیار خود می توانند محصول مورد نظر خود را بدون گذراندن صفحات دیگر مشاهده کنند.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که این قابلیت چقدر کارآمد است؟

قبل از خواندن توضیحات پیشنهاد می کنم کاتالوگ کاشی مرجان را مشاهده کنید و یا در صورت دانلود با آن کار کنید تا خودتان از این فناوری لذت ببرید. برای درک بهتر این قابلیت میخواهم با کاتالوگ های چاپی مثال بزنم که مطمئناً همه برای دیدن نمونه محصولات ازش استفاده کردند. شما برای پیدا کردن محصول، حتی با دانستن نام و کد آن، مجبور هستید تمامی صفحات کاتالوگ را برای پیدا کردنش ورق بزنید، حالا همین موضوع برای کاتالوگ های الکترونیک هم ممکن است رخ بدهد مگر اینکه هوشمند شوند.

برای توضیحات بیشتر لطفا به مقاله ی کاتالوگ هوشمند دیجیتال مراجعه نمایید.

 

 

 

اسمارت-کاتالوگ-کاشی-مرجان

 

پالت-رنگ-کاتالوگ-هوشمند-کاشی-مرجان

 

کاتالوگ-دیجیتال-کاشی-مرجان

 

کاتالوگ-کاشی-مرجان

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

کاتالوگ-دیجیتال-کاشی-مرجان

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *