اسمارت کاتالوگ پاوان آسانسور

طراحی و اجرای کاتالوگ پاوان آسانسور به عنوان یک شرکت فعال در بخش خدمات مشاوره و اجرا و نگهداری سیستم های آسانسور نیازمند حل مسئله ها به شکل متفاوت بود. محتوا نویسی ها و شناسایی سرفصل های مورد نیاز برای ارائه های مناسب در این کاتالوگ الکترونیکی با صحبت های صورت گرفته با سفارش دهنده کاتالوگ پاوان آسانسور انجام شد و طبق الگوریتم اسمارت کاتالوگ در بخش های مختلف کاتالوگ پاوان آسانسور اجرایی شد.

 

بخش های مختلف کاتالوگ شرکت آسانسور پاوان

شرکت آسانسور پاوان طبق مشاوره های واحد فنی اسمارت کاتالوگ به این نتیجه رسیده بود که بخش های مختلفی را در کاتالوگ خود نیاز دارید که شامل معرفی پکیج های محصولات و خدمات، گالری محصولات، معرفی مدیر عامل و شرکت پاوان، گواهینامه ها، رزومه پاوان آسانسور و اطلاعات تماس می شد. پکیج های محصولات و خدمات شرکت آسانسور پاوان در سه تیپ اصلی بخش بندی شد و هر یک از این تیپ ها در 3 پکیج خدماتی معرفی و ارائه شد. برای شخصیت پردازی بهتر برای این پکیج ها، در کنار نام گذاری آن ها به صورت پکیج های طلایی و نقره ای و … سمبل های مرتبط با هر پکیج هم آماده شد تا فرآیند معرفی و طبقه بندی به درستی، برای مخاطب اجرایی شود.

شرکت آسانسور

 

وجه تمایز اسمارت کاتالوگ پاوان

بزرگترین تفاوت اسمارت کاتالوگ شرکت پاوان با دیگر شرکت های فعال در صنعت آسانسور، مجری بودن پاوان آسانسور بود. شرکت آسانسور پاوان مشاور و مجری سیستم های آسانسور بود و این محورهای تولید محتوا و آماده سازی مصالح را تا حدودی متفاوت می کرد.

پاوان

 

کاتالوگ آسانسور

مشخصات اسمارت کاتالوگ آسانسور پاوان

اسمارت کاتالوگ آسانسور پاوان، یک کاتالوگ 75 صفحه ای است که به صورت تک زبانه طراحی و اجرا شده است. کاتالوگ شرکت آسانسور و پله برقی پاوان توانسته تمام محورهای مورد نیاز جهت پرزنت خدمات این شرکت را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد و طبق آمار و ارقام ها یک کاتالوگ موثر برای پاوان آسانسور به حساب بیاید. جهت دانلود و مشاهده کاتالوگ شرکت آسانسور پاوان از دکمه دانلود استفاده نمایید.

PAVAN

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *