اسمارت کاتالوگ مگا استون

اسمارت کاتالوگ مگا استون یک نمونه خوب برای کسانی است که در مورد محتواسازی برای محصول خود نیاز به راهنمایی دارند. مگا استون یکی از شرکت های جانبی شرکت رنگ الوان محسوب می شود و در زمینه تولید چسب های اپوکسی ساختمانی فعالیت می نماید. هدف از اسمارت کاتالوگ مگا استون، یک کاتالوگ چند منظوره بود که بتواند تمام ظرفیت های محصولات مگا استون را برای مخاطبان هدف به تصویر بکشد.

 

کاتالوگ چسب مگا استون

 

محورهای محتوا سازی در اسمارت کاتالوگ مگا استون

محتواهایی که در هر بولتن تجاری ارائه می شود، می تواند میزان موفقیت و دستیابی به اهداف را در آن مشخص کند. چنین محتواهایی وقتی قرار باشد، در یک رسانه تعاملی مانند وب سایت و یا اسمارت کاتالوگ ارائه شود، نیازمند مدیریت دقیق محتوا و پیش بینی های لازمه در آن می باشند.

در کاتالوگ چسب مگا استون نیاز بود که جدا از سرفصل هایی مانند معرفی شرکت و تاریخچه مگا استون و محصولات چسب مگا استون الوان، بخش های دیگری مانند فیلم های آموزشی، تاییدیه های محصول، پروژه های مربوطه و افتخارات مجموعه به مخاطب ارائه و اعتمادسازی های لازمه ایجاد شود.

 

چسب مگا استون

 

ارائه محصولات در کاتالوگ چسب مگا استون

معرفی محصولات در کاتالوگ چسب مگا استون با توجه به فاکتورها و اطلاعات فنی محصولات مگا استون در چند محور اصلی صورت گرفت: معرفی عمومی محصول، مزیت های محصول، نحوه اجرا و جداول فنی محصول.

 

چسب مگا استون الوان

 

مزیت اسمارت کاتالوگ چسب مگا استون برای شبکه های اجتماعی برند

بخش هایی از اسمارت کاتالوگ مگا استون مانند بخش آموزشی، نیازمند ارائه محتواهای ویدئویی بود و اضافه کردن آن ها به اسمارت کاتالوگ باعث افزایش حجم بسیار زیاد کاتالوگ می شد. راه حلی که مسئول فنی برای این بخش ها استفاده کرد، باعث ایجاد یک شبکه ارتباطی تنومند و گسترده بین اسمارت کاتالوگ مگا استون و صفحه اینستاگرام این برند شد. ویدئو ها مورد نیاز برای بخش آموزشی در صفحه اینستاگرام مگا استون بارگذاری شد و اسمارت کاتالوگ به آن ها متصل گردید. این ایده برای بخش نمایش پروژه های مگا استون هم عملیاتی شد، به شکلی که مخاطب علاوه بر مشاهده فهرست پروژه های مگا استون در اسمارت کاتالوگ، بتواند ویدئوهای مربوط به پروژه ها ( پروژه هایی که آرشیو ویدئویی از آن ها موجود است) را در صفحه اینستاگرام مگا استون مشاهده کند.

 

کاتالوگ مگا استون

انجام چنین کاری دو مزیت بسیار بزرگ را برای اسمارت کاتالوگ مگا استون به همراه داشت. اولاً حجم فایل نهایی کاتالوگ چسب مگا استون همچنان برای ارسال و انتشار مناسب ماند ( حدوداً 2 مگابایت ) و دوم اینکه به واسطه چنین شبکه سازی برای پست های این مجموعه بازدید بسیار مناسب ایجاد شد.

 

در صورتی که تمایل دارید کاتالوگ چسب مگا استون الوان را دانلود و مشاهده نمایید از دکمه دانلود در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال مگا استون

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *