اسمارت کاتالوگ محصولات هیلتی

شرکت مادوی به عنوان نمایندگی رسمی برند هیلتی در ایران، طراحی کاتالوگ محصولات هیلتی را تحت عنوان اسمارت کاتالوگ شرکت مادوی به تیم اسمارت کاتالوگ محول کرد. اسمارت کاتالوگ محصولات هیلتی یکی از اولین عناوین از کاتالوگ های الکترونیکی در صنعت ابزارآلات می باشد که با توجه به فرآیند های کاملاً استاندارد اسمارت کاتالوگ به درستی مدیریت و اجرایی شد.

اسمارت کاتالوگ شرکت مادوی

 

مشخصات اسمارت کاتالوگ شرکت مادوی

اسمارت کاتالوگ شرکت مادوی یک کاتالوگ الکترونیکی تک زبانه است که طراحی گرافیکی آن بر اساس هویت بصری برند و پالت های رنگی شرکت هیلتی صورت گرفته است. اجرای پروژه کاتالوگ جامع محصولات هیلتی دارای باید ها و نبایدهایی بود که همه در هویت بصری هیلتی مشخص و معین شده بود و این موضوع اسمارت کاتالوگ شرکت مادوی را به یک سفارش کاملاً خاص در این صنعت تبدیل کرده بود. هویت بصری به جریان انداخته شده در کاتالوگ هوشمند دیجیتال هیلتی ، کاملاً با هویت بصری برند هیلتی منطبق بوده و از آن تبعیت می نماید. ﻣﺤﺘﻮﯾﺎت کاتالوگ هوشمند دیجیتال هیلتی ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدوی می باشد.

شرکت مادوی

اسمارت کاتالوگ محصولات هیلتی

اسمارت کاتالوگ هوشمند هیلتی ( نمایندگی مادوی ) که یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال 102 صفحه ای است، 8 گروه اصلی از محصولات این برند را با تمام جزئیات به نمایش گذاشته و تمام صفحات محصولات به وب سایت شرکت مادوی متصل گردید. این موضوع یک شبکه سازی وسیع بین کاتالوگ هوشمند دیجیتال هیلتی و وب سایت شرکت مادوی ایجاد نمود. همچنین استانداردهای فنی مربوط به هر یک از هشت گروه اصلی محصولات هیلتی را در اختیار مخاطب قرار داد. این کاتالوگ الکترونیکی حجمی در حدود 17 مگابایت داشته است و این قابلیت را داشته که در تمام مسیر های الکترونیکی منتشر و ارسال شود.

 

کاتالوگ جامع محصولات هیلتی

در صورتی که تمایل دارید کاتالوگ جامع محصولات هیلتی را دانلود و مشاهده نمایید از دکمه دانلود در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

کاتالوگ هوشمند هیلتی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *