اسمارت کاتالوگ محصولات سارگاتی

اسمارت کاتالوگ محصولات سارگاتی جزو نمونه کارهای تیم ما در صنعت لوازم خانگی است. در واقع این کاتالوگ الکترونیکی اولین تجربه تیم طراحی ما در مواجهه با یک برند در صنعت لوازم خانگی بود و نتیجه نهایی آن یک کاتالوگ جذاب و دوست داشتنی شد که بازتاب دهنده سلیقه و تخصص آتلیه طراحی مجموعه ما بود.

 

طراحی اسمارت کاتالوگ محصولات سارگاتی

برنامه ریزی های مربوط به اسمارت کاتالوگ سارگاتی به شکلی صورت گرفت که قابلیت این را داشته باشد که در آینده بتواند بدون تغییر در تعداد صفحات، به صورت دو زبانه ( فارسی و انگلیسی ) اجرایی شود.

بازتاب های بصری برند سارگاتی در عین سادگی، پیچیدگی های زیادی داشت. ساختارهای بصری سارگاتی تلفیقی از فضاهای مینیمال و آبستره بود و طراحی و امتداد این فضای بصری شرایط را خاص کرده بود. با اینکه شرکت سارگاتی سال ها بر اساس این هویت بصری تلفیقی به فعالیت خود ادامه داده بود، اما بازتاب های بصری این برند در بسیاری از رسانه ها نتوانسته بود، ارائه درستی از خود داشته باشد.

تیم طراحی مجموعه ما بر اساس فضای تعریف شده، شروع به طراحی اسمارت کاتالوگ کرد و تمام موارد را با دقت و ظرافت پبش برد. در پایان طراحی قالب اصلی اسمارت کاتالوگ محصولات سارگاتی همه چیز حکایت از یک کاتالوگ جذاب و مخاطب پسند می کرد. سفارش دهنده سفارش، با دریافت و مشاهده قالب اسمارت کاتالوگ تائیدیه خود را اعلام کرد و کلیه صفحات، بر اساس قالب اصلی طراحی و آماده سازی شد.

 

مشخصات اسمارت کاتالوگ سارگاتی

اسمارت کاتالوگ محصولات سارگاتی یک کاتالوگ 243 صفحه ای است و تمام محصولات این برند شامل سینک های ظرفشویی، اجاق گازها، هود ها و فرها را با تمام جزئیات به مخاطب معرفی می نماید.

در کاتالوگ بخشی برای توضیحات فنی محصولات در نظر گرفته شد، تا توضیحات مربوط به فناوری های بکار رفته در تولید محصولات به مخاطب ارائه شود.

اسمارت کاتالوگ سارگاتی حجمی کاملاً بهینه دارد ( کمتر از 9 مگابایت ) و بر اساس کلمات کلیدی مربوطه برای موتورهای جستجو بهینه شده است (SEO).

نتیجه نهایی اسمارت کاتالوگ سارگاتی آنقدر جذاب و اثر بخش بود که مجموعه سارگاتی طراحی سایت خود را هم به تیم ما سپرد.

 

 

اسمارت کاتالوگ سارگاتی

شرکت سارگاتی

کاتالوگ سارگاتی

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

کاتالوگ هوشمند سارگاتی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *