اسمارت کاتالوگ محصولات دیموند

یکی دیگر از اسمارت کاتالوگ هایی که در صنعت محصولات خانگی به تیم ما محول شد، کاتالوگ محصولات دیموند بود. این سفارش شرایط خاصی را برای تیم ما ایجاد کرد که باعث شد کاتالوگ محصولات دیموند جزو سفارش های خاص تیم محسوب شود.

اسمارت کاتالوگ دیموند

 

عوامل موثر در اسمارت کاتالوگ محصولات دیموند

مجموعه دیموند از تیم ما توقع یک اسمارت کاتالوگ تمام عیار داشت، اما شرکت دیموند به تازگی لوگوی برند خود را تغییر داده بود و بحث های زیادی در مورد لوگوی جدید این برند شکل گرفته بود و هر کدام از نفرات تیم اسمارت کاتالوگ نقد ها و تحلیل هایی در مورد آن داشتند. چه برای تیم اسمارت کاتالوگ و چه برای تیم دیموند این موضوع کاملاً مشخص بود که لوگوی جدید این برند می بایست در کنار سایر المان های بصری و در جایگاه های مختلف خود، مانند بسته بندی و … آزمون خود را پس می داد.

 

دیموند

 

طراحی لوگوی گارانتی شرکت دیموند

در طرح های اولیه که با استفاده از لوگوی جدید دیموند اجرا شد، نیاز به اصلاحات جزئی در لوگو بیشتر خود را نمایان می کرد و همچنین در جلسه مشترکی که با تیم دیموند برگزار شد، فهرستی از کارهایی که می بایست قبل از طراحی و اجرای کاتالوگ محصولات دیموند انجام می شد، تهیه شد. یکی از این کارها، طراحی نشان گارانتی محصولات دیموند بود که می بایست خیلی سریع طراحی و آماده سازی می شد.

تیم ما بر اساس تعاریف و مفاهیم توافق شده از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات دیموند، نشان پیشنهادی خود را ارائه کرد. در ابتدا نظرات مختلفی درباره نشان پیشنهادی بیان شد و موافقان و مخالفان طرح پیشنهادی صحبت های زیادی را درباره آن انجام دادند، اما با انجام اصلاحات مورد نیاز در لوگوی دیموند و ایجاد ترکیب بندی نهایی لوگوی برند و نشان گارانتی، وقت آن رسیده بود که نتیجه کار در طراحی کاتالوگ محصولات دیموند دیده شود.

 

محصولات دیموند

طراحی کاتالوگ محصولات دیموند بر اساس رنگ این برند صورت گرفت و در بخش هایی مانند معرفی برند و خدمات پس از فروش، محتوا سازی های لازمه توسط تیم ( به درخواست سفارش دهنده ) انجام شد.

 

مزایای اسمارت کاتالوگ دیموند

اسمارت کاتالوگ شرکت دیموند شامل 119 صفحه می باشد و توسط الگوریتم تجربه کاربری استاندارد اسمارت کاتالوگ، در حدود 100 آیتم محصولات این برند به مخاطب معرفی گردید. حجم این کاتالوگ مانند دیگر کاتالوگ ها کاملاً بهینه ( حدوداً 8 مگابایت ) است و بر اساس کلمات کلیدی مناسب، برای موتورهای جستجو بهینه شده است.

 

کاتالوگ هوشمند دیموند

 

دوست دارید اسمارت کاتالوگ شرکت دیموند را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

کاتالوگ الکترونیک محصولات دیموند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *