اسمارت کاتالوگ لوازم خانگی بست

سفارش اسمارت کاتالوگ لوازم خانگی بست از دیگر سفارش های طراحی اسمارت کاتالوگ در صنعت لوازم خانگی می باشد. لوازم خانگی بست که تحت قالب برند bost در بازار ارائه می گردد یکی از برندهای لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب است که اسمارت کاتالوگ را به عنوان مجری کاتالوگ الکترونیکی خود انتخاب کرد.

 

درباره اسمارت کاتالوگ BOST

ساختار برند BOST که از فرم های ساده ( مینیمال ) نشات می گیرد، از رنگ آبی سورمه ای به عنوان رنگ برند خود استفاده می نماید که می توان اهداف این برند را از انتخاب این رنگ کاملاً تشخیص داد. تیم طراحی اسمارت کاتالوگ نیز بر همین اساس تمام تلاش خود را انجام داد تا محصولات لوازم خانگی بست BOST در کاتالوگ الکترونیکی این برند در فضایی معرفی شوند که اعتماد سازی لازم را انجام دهد و همچنین القا کننده سطح کیفی مناسبی از محصولات BOST داشته باشد.

کاتالوگ بست

 

معرفی یخچال بست و محصولات دیگر بست

ساختار درختی لوازم خانگی بست شامل 5 گروه اصلی فریزر و یخچال بست، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جارو برقی می باشد. گروه یخچال بست و دیگر محصولات در کاتالوگ بست دارای چندین لایه مجزای اطلاعاتی هستند:

  • لایه اول شامل تصویر محصول و اطلاعات اولیه محصول که به زبان آیکون های بصری به مخاطب ارائه می شوند.
  • لایه دوم اطلاعاتی محصولات لوازم خانگی بست شامل توضیحات تکمیلی هر محصول است که به صورت متن و به همراه عکس صنعتی محصول ارائه می گردد.
  • لایه سوم اطلاعات محصولات BOST، رنگبندی محصولات است که در یک صفحه جداگانه به مخاطب ارائه می گردد. تنها محصولاتی که در کاتالوگ بست فاقد رنگبندی نیستند، لاین یخچال بست می باشد.

 

مشخصات اسمارت کاتالوگ بست

کاتالوگ بست که به صورت الکترونیکی آماده سازی شده، یک کاتالوگ 51 صفحه ای است که حجم نهایی آن حدوداً 4 مگابایت است. اسمارت کاتالوگ لوازم خانگی بست بر اساس کلمات کلیدی بهینه شده است تا در نتایج جستجو در گوگل و دیگر موتورهای جستجو به کاربران ارائه گردد.

BOST

 

یخچال بست

 

برای مشاهده و دانلود اسمارت کاتالوگ بست از دکمه دانلود استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ بست

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *