اسمارت کاتالوگ فلاش تانک ایران

همیشه بهترین ها با تلاش مزاعف حاصل میشود… این بهترین عبارتی است که در مورد اسمارت کاتالوگ فلاش تانک ایران می توان به کار برد. اسمارت کاتالوگ فلاش تانک ایران، حاصل یک تعامل بسیار مناسب بین تیم اسمارت کاتالوگ و شرکت فلاش تانک ایران است. تعاملات بسیار بالای مورد نیاز برای اجرای این کاتالوگ هوشمند، به دلیل لاین های مختلف محصولات این شرکت بود که به بررسی همه جانبه برای نحوه معرفی و ارائه در اسمارت کاتالوگ نیاز داشت.

کاتالوگ فلاش تانک ایران

 

مدیریت محتوا و اطلاعات در اسمارت کاتالوگ فلاش تانک ایران

همانطور که گفته شد، گروه های مختلف محصولات فلاش تانک ایران ، مسئله مدیریت محتواها را در این کاتالوگ الکترونیکی با شرایط خاصی روبرو کرده بود. تیم فنی اسمارت کاتالوگ برای مدیریت نحوه پرزنت و معرفی محصولات از یک الگوریتم PageMap کاملا منعطف استفاده کرد تا روند معرفی و ارائه لایه های اطلاعاتی در هر گروه محصولات به شکل مناسب انجام شود.

کاتالوگ هوشمند

مشخصات کاتالوگ هوشمند فلاش تانک ایران

در این کاتالوگ هوشمند ، 6 لاین اصلی محصولات شرکت فلاش تانک ایران معرفی گردید. در هر گروه از محصولات، یک لایه اطلاعاتی در قالب اطلاعات عمومی هر گروه به مخاطب ارائه شد. هر گروه از محصولات نحوه معرفی مخصوص به خود را داشته و در مورد هر محصول، اطلاعات کاملی از آن محصول شامل توضیحات، تصاویر، نقشه ابعاد و اندازه ها به مخاطب ارائه می گردد.  کاتالوگ فلاش تانک ایران یک اسمارت کاتالوگ 285 صفحه است که به صورت تک زبانه طراحی شده است و حجم آن در حدود 11 مگابایت است.

فلاش تانک توکار ایران

 

معرفی متفاوتی از فلاش تانک توکار ایران

بخش فلاش تانک توکار ایران یکی از بخش های مهم این اسمارت کاتالوگ است که به دلیل پیچیدگی در ساختار درختی نیازمند لایه های متفاوت اطلاعاتی بود که توسط الگوریتم استاندارد PageMap اسمارت کاتالوگ، به بهترین شکل معرفی گردید. اسمارت کاتالوگ فلاش تانک نمونه‌ای دیگر از یک اسمارت کاتالوگ موفق از تیم ماست که به بهترین شکل با مخاطبانش ارتباط برقرار کرده است. برای دانلود کاتالوگ هوشمند فلاش تانک ایران از دکمه دانلود استفاده نمایید.

 

اسمارت کاتالوگ فلاش تانک ایران

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *