اسمارت کاتالوگ شیرآلات بهریزان

کاتالوگ شیرآلات بهریزان که به صورت یک کاتالوگ الکترونیکی هوشمند آماده شد یک کاتالوگ در صنعت شیرآلات ساختمانی است. پالت رنگ شیرآلات بهریزان تا حدودی به پالت رنگ برند KWC شباهت دارد، ولی رنگ قرمز آن ها، به عنوان رنگ اصلی برند با هم توافت هایی دارند. ساختار نشانه و لوگوی محصولات بهریزان که به سال 1373 برمیگ ردد، شرایطی خاص برای جریان انداختن یک هویت بصری مناسب ایجاد می کرد که تیم طراحی اسمارت کاتالوگ به خوبی این مسئله را حل کرد.

 

اسمارت کاتالوگ بهریزان

اعتماد سفارش دهنده کاتالوگ بهریزان به تیم اسمارت کاتالوگ برای برطرف کردن نیازهای محصولات شرکت بهریزان نتیجه‌ای مناسب داشت. اطلاعات محصولات در اسمارت کاتالوگ بهریزان به صورت دو زبانه ارائه می گردید و پیچیدگی های ساختار درختی محصولات بهریزان یکی دیگر از مواردی بود که باعث پیچیدگی و افزایش تنوع صفحات قالب اسمارت کاتالوگ بهریزان می شد. استفاده از هایپر گرافیک مناسب با این برند در طراحی صفحات، یک کاتالوگ الکترونیکی جذاب و چشم نواز را به همراه داشت.

کاتالوگ بهریزان

 

ساختار درختی محصولات بهریزان

درختواره دسته بندی و طبقه بندی محصولات بهریزان 5 گروه اصلی داشت که نحوه معرفی و پرزنت هر کدام از آن ها با هم تفاوت هایی داشت. طراحی قالب اسمارت کاتالوگ بهریزان به همین جهت نیازمند طراحی یک قالب چند منظوره برای معرفی محصولات بهریزان بود. رنگبندی های قابل ارائه مربوط به هر محصول در اسمارت کاتالوگ شیرآلات بهریزان صنعت توسط آیکون های رنگبندی انجام شد تا در تعداد صفحات صرفه جویی شود و حجم کاتالوگ برای انواع ارسال و انتشار مناسب باشد.

شیرآلات بهریزان صنعت

 

محصولات بهریزان

 

مشخصات اسمارت کاتالوگ شیرآلات بهریزان صنعت

اسمارت کاتالوگ شیرآلات بهریزان صنعت یک کاتالوگ 143 صفحه است که تعداد 108 عدد از محصولات بهریزان را به مخاطبان خود معرفی می نماید. علاوه بر معرفی محصولات در این کاتالوگ، نمایش تاریخچه شیرآلات بهریزان و گواهینامه های شرکت شیرآلات بهریزان صنعت نیز صفحات اختصاصی به خود را دارند. اسمارت کاتالوگ محصولات بهریزان یک اسمارت کاتالوگ با حجم حدودی 9 مگابایت است و برای لغات مناسب، SEO شده است.

 

دوست دارید اسمارت کاتالوگ محصولات بهریزان را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ شیرآلات بهریزان

اشتراک گذاری

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *