اسمارت کاتالوگ زیبا رویان سایا

کاربران مشتاق آرایش بشتابند تا به معرفی اسمارت کاتالوگ زیبا رویان سایا بپردازیم. شرکت زیبا رویان سایا یکی از تولید کنندگان به روز محصولات آرایشی می باشد. در این کاتالوگ دیجیتال به معرفی دو برند پنه لوپه و دزیره پرداخته شده است.

مزایای اسمارت کاتالوگ زیبا رویان سایا

ارائه یک طبقه بندی کلی از محصولات برای تصمیم و انتخاب راحت کاربر، شاید در نظر اول چیز ساده‌ای باشد، ولی وقتی همه موارد در یک مکان قرار گرفته باشند، انتخاب راحتتر می شود. به هر حال بهتر است، فراموش نشود که این یک اسمارت کاتالوگ است و حتی چیزهای به ظاهر ساده با هوشمندی طراحی شده اند.

همراه هر محصول یک توضیح کوتاه و کامل از محتویات و کاربرد آن می باشد و ما می دانیم که مثل همیشه مخاطب راغب لوازم آرایش به دنبال تنوع رنگی می گردد که با یک دکمه نمایش رنگبندی می تواند، به آنچه که طالب آن است، دست یابد. نکته کاربردی دیگر در ارائه رنگبندی محصولات، درج کد محصول بر روی آن ها می باشد.

یکی از درخواست های شرکت زیبا رویان سایا مبنی بر اینکه از عکس های مدل های خود شرکت استفاده شود، حسی از صداقت را به کاتالوگ تزریق کرده، چرا که مخاطب، محصولات شرکت را بر روی چهره مدل ها می بیند و می تواند خود قضاوت کند و تصمیم به خرید بگیرد.

مشخصات کاتالوگ دیجیتال زیبا رویان سایا

یک کاتالوگ دیجیتال با تعداد صفحات تقریباً محدود (۳۸ صفحه) که با همین تعداد صفحات کم، هم حرف خود را به یاری اسمارت کاتالوگ به راحتی می زند و هم محصول خود را معرفی می کند. در هر صورت هدف هم همین است، معرفی کردن و البته اگه بتوان خلاصه این کار را هم کرد که چه بهتر، چرا که کاربر سریعتر می تواند کاتالوگ را مشاهده کند و آن را برای وقت دیگر نگذارد.

 

اسمارت کاتالوگ زیبا رویان سایا

 

پالت رنگ کاتالوگ دیجیتال زیبا رویان سایا

 

کاتالوگ دیجیتال

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

کاتالوگ زیبا رویان سایا

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *