اسمارت کاتالوگ درب و پنجره upvc

سفارش طراحی کاتالوگ درب و پنجره upvc که از جانب شرکت اطمینان بخش نوین به تیم ما ارجاع داده شد، اولین سفارش تیم ما در این صنعت بود. طراحی اسمارت کاتالوگ درب و پنجره upvc مانند هر اسمارت کاتالوگ دیگری نیازمند مشخص شدن محورهای اصلی معرفی و محتوا سازی ها بود که این موضوع در اسمارت کاتالوگ درب و پنجره شرکت اطمینان بخش نوین نیازمند راه حل یابی ویژه ای شده بود.

شرکت اطمینان بخش نوین

 

محورهای معرفی و محتواسازی شرکت اطمینان بخش نوین

شرکت اطمینان بخش نوین که تصمیم به داشتن یک کاتالوگ درب و پنجره upvc به صورت دیجیتالی برای معرفی داشت، یک نمونه از کاتالوگ چاپی خود را در اختیار تیم فنی اسمارت کاتالوگ قرار داد تا زمینه سازی های لازم برای مدیریت محتوای اسمارت کاتالوگ درب و پنجره شرکت اطمینان بخش نوین باشد. صورت مسئله مهمی که در کاتالوگ درب و پنجره upvc اطمینان بخش نوین مشهود بود، مدیریت یک کاتالوگ الکترونیکی با رویکرد های متفاوت در هر گروه از محصولات و خدمات بود که با نکته سنجی تیم اسمارت کاتالوگ به خوبی صورت گرفت.

کاتالوگ اطمینان بخش نوین

بخش های کاتالوگ درب و پنجره upvc اطمینان بخش نوین

کاتالوگ درب و پنجره upvc اطمینان بخش نیازمند رشته ها و لایه های اطلاعاتی زیادی بود که هر رشته با رویکرد متفاوتی به انتقال اطلاعات می پردازد:

  • معرفی شرکت اطمینان بخش نوین شامل: متن معرفی شرکت، تصاویر کارخانه، گواهینامه ها و استانداردها
  • معرفی و نمایش 5 گروه اصلی محصولات شامل معرفی اولیه هر گروه، برندهای تجاری مورد استفاده در هر گروه، مزایای استفاده از هر گروه محصولات و …
  • نمایش رزومه تصویری شرکت اطمینان بخش نوین شامل تصویر و ارتباط با پست مربوط به هر پروژه در شبکه اینستاگرام اطمینان بخش نوین
  • نمایش فهرست پروژه های اطمینان بخش نوین
  • نمایش اطلاعات تماس و رسانه های الکترونیکی

 

اسمارت کاتالوگ درب و پنجره

 

مشخصات اسمارت کاتالوگ درب و پنجره اطمینان بخش نوین

کاتالوگ درب و پنجره upvc اطمینان بخش نوین به عنوان یک اسمارت کاتالوگ درب و پنجره، یک کاتالوگ 41 صفحه ای است و حجمی کمتر از 8 مگابایت دارد. این کاتالوگ طبق عبارات کلیدی مورد نظر برای موتورهای جستجو بهینه شده است. اسمارت کاتالوگ شرکت اطمینان بخش نوین را می توانید توسط دکمه دانلود، دریافت و مشاهده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ اطمینان بخش نوین

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *