اسمارت کاتالوگ باریج اسانس محصولات انسانی

اسمارت کاتالوگ باریج اسانس نمونه‌ی خوبی برای یک کاتالوگ هوشمند با تعداد محصول بالا و توضیحات کامل در مورد آنهاست. اگر تعداد محصولات بالایی دارید و توضیحات زیادی درباره محصولاتتون باید به مخاطبانتون و یا مصرف‌کنندگان خود ارائه کنید، پیشنهاد می‌کنیم اسمارت کاتالوگ باریج اسانس (محصولات انسانی) رو مشاهده کنید.

اسمارت کاتالوگ باریج اسانس محصولات انسانی

اسمارت کاتالوگ باریج اسانس (محصولات انسانی) شامل معرفی 118 عدد محصول هست که در ۱۳ گروه اصلی طبقه بندی شده. این کاتالوگ ۲۸۹ صفحه ای حجم بسیار پایینی داره ( حدودا ۵.۵ مگابایت ) که باعث میشه در زمان بسیار کوتاهی دانلود بشه.

با توجه به تیپ محصولات انسانی باریج اسانس ( محصولات سلامت و درمانی ) با ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ به جعبه های محصولات و یا ضمیمه کردن اون به برگه های نحوه مصرف داخل بسته بندی محصولات ، میشه خیلی راحت در مورد دیگر محصولات شرکت به خریدار اطلاعات داد و باعث تکرار چرخه خرید مصرف کننده شد.

مزیت های اقتصادی کاتالوگ هوشمند

با مزیت های اقتصادی اسمارت کاتالوگ محصولات انسانی باریج اسانس متوجه صرفه های اقتصادی این کاتالوگ هوشمند به جای چاپ کاتالوگ کاغذی میشیم. در حالت عادی شرکت هایی با محصولات مشابه، در بسته بندی محصولاتشون بروشوری قرار می‌دهند و با توجه به محدودیت فضا تعداد خیلی کمی از دیگر محصولات رو به مصرف کننده معرفی می کنند. این برگه ها که در ظاهر بسیار کم هزینه دیده میشن وقتی در تیراژ بالا (به تعداد تولید محصول) چاپ و اجرا میشن شرکت ها رو متوجه هزینه های بسیار بالایی می کنند، اما وقتی صحبت از یک کاتالوگ الکترونیکی با تیراژ بی نهایت باشه دیگه هیچ کدوم از این محدودیت ها نمی تونه برای شما معنایی داشته باشه و به راحتی توسط استراتژی ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ محقق میشه.

در ادامه تصاویری از این سفارش را مشاهده و در انتهای صفحه اسمارت کاتالوگ باریج اسانس ( محصولات انسانی ) را دانلود نمایید.

اسمارت-کاتالوگ-باریج-اسانس

 

کاتالوگ-هوشمند-باریج-اسانس

 

کاتالوگ-هوشمند

 

اسمارت کاتالوگ

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

قیمت-کاتالوگ

اشتراک گذاری

یک پاسخ

  1. با توجه به اين كه تبليغات از حالت كاتالوگ و كاغذي بودن تغريبا در اومده و به سمت اينترنت و نرم افزار هاي هوشمند سمت و سو يافته خيلي ميتونه موثر و مثمر ثمر باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *