آموزش نهم: ضمیمه کردن کاتالوگ هوشمند

ضمیمه کردن کاتالوگ

ضمیمه کردن کاتالوگ یکی از تکنیک های پر طرفدار در استفاده از اسمارت کاتالوگ هاست. تکنیک ضمیمه کردن کاتالوگ که به نوعی مخصوص کاتالوگ های الکترونیکی است به شما این فضا را می دهد که در هر فضای فیزیکی و یا در کنار هر شیء واقعی و قابل لمسی کاتالوگ خود را ارائه کنید.

 

منظور از ضمیمه کردن کاتالوگ چیست ؟

ضمیمه کردن کاتالوگ یکی از روش هایی است که شما با استفاده از آن می توانید به مخاطبان خود، در خارج از دنیای دیجیتال، کاتالوگ ارائه کنید. ضمیمه کردن کاتالوگ یعنی ارائه و انتشار کاتالوگ در کنار یک چیز. در تکنیک ضمیمه کردن کاتالوگ های الکترونیکی همیشه باید از بارکد های هوشمند استفاده کرد. در ضمیمه کردن کاتالوگ ، شما فضای مورد نظرتان را شناسایی و در آن فضا به راحتی با قرار دادن بارکد دانلود اسمارت کاتالوگ، به مخاطبانتان این امکان را می دهید که با اسکن بارکد، اسمارت کاتالوگ شما را دریافت کنند.

 

تکنیک ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ کجا کاربرد دارد ؟

استفاده از تکنیک ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ، هیچ محدودتی ندارد و هر جایی که بتوان بارکد دانلود را قرار داد می تواند به محلی برای ضمیمه‌گی کاتالوگ تبدیل شود. کارت ویزیت، آگهی نامه تجاری، پوستر و هر جای دیگری که مدنظرتان باشد. بسته بندی محصولات، بگ های تبلیغاتی برندتان، هر کدام می توانند با نصب کیو آر کد کاتالوگ، به محلی برای ارائه اسمارت کاتالوگ تبدیل شوند.

 

نحوه اجرایی کردن تکنیک ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ

زمانی که شما سفارش اسمارت کاتالوگ خود را تحویل گرفته اید، به همراه فایل اصلی و لینک دانلود، یک بارکد پاسخ سریع در اختیار شما قرار گرفته است. این بارکد همان موجود دوست داشتنی است که شما به راحتی می توانید با آن تکنیک ضمیمه کردن کاتالوگ الکترونیکی خود را اجرایی کنید با اطمینان کامل از این بارکد استفاده کنید، چون اگر روزی کاتالوگ اسمارت شما بروز رسانی شود، بارکد به صورت اتوماتیک و به صورت پیش فرض آخرین نسخه کاتالوگ را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

پیشنهاد می کنم حتما قبل از اجرای تکنیک ضمیمه کردن و استفاده از بارکد مقالات زیر را با دقت مطالعه کنید، تا بهترین عملکرد را در این تکنیک بدست آورید:

اصول استفاده از کیو آر کد

بازاریابی با کیو آر کد ها

بازاریابی با کاتالوگ توسط تکنیک ضمیمه کردن

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *