چگونه یک بروشور طراحی کنیم

بروشورها ممکن است یکی از قدیمی ترین ابزارهای بازاریابی باشد ، اما این یک روش آزمایش شده است که انواع مشاغل از آن برای دسترسی به مشتریان بالقوه استفاده می کنند.

یک بروشور با طراحی ضعیف ممکن است در سطل آشغال ریخته شود ، اما یک نسخه خلاقانه و زیبا نگهداری و به مرور زمان منسوخ می شود و می تواند مستقیماً منجر به فروش در تجارت شما شود.

 

الگوی طراحی مدل بروشور Bifold

 

در این مقاله ، شما می آموزید که چگونه یک بروشور تهیه کنید که تضمین می کند توجه کسی را به خود جلب کند. ادامه مطلب را بخوانید تا با bifolds, trifolds و هر چیزی در طراحی بروشور  آشنا شوید.

آیا به دنبال نمونه بروشور درInDesign با کیفیت بالا هستید که آماده سفارش سازی هستند؟ شما می توانید طیف گسترده ای از ایده های طراحی بروشور شیک را در طرح گندم پیدا کنید. اگر برای InDesign به یک الگوی بروشور سه لت نیاز دارید ، صفحه طراحی بروشور را بررسی کنید و مورد دلخواه خود را برای ما ارسال کنید تا به شما کمک کنیم.

همچنین بخوانید : راهنمای طراحی بروشور

1. چند نوع بروشور وجود دارد؟

در اینجا یاد خواهید گرفت که چگونه یک بروشور عالی بسازید. اما قبل از شروع به طراحی ، مکث کنید و به نوعی بروشور که بهترین برای شما است ، فکر کنید.

اما چند نوع بروشور وجود دارد ، پاسخ این است که پنج طرح اصلی بروشور وجود دارد: دو لت ، سه لت ، کتابچه ، فولدرها و flyers. در اینجا چند سوال برای کمک به شما در انتخاب بهترین ها وجود دارد:

این شرکت در کدام صنعت فعالیت می کند؟

قالب بروشور شما باید مناسب کمپین بازاریابی شما باشد، بنابراین ، به عنوان مثال ، یک طراحی بروشور کوچک و جمع و جور ممکن است برای ارسال در منازل مناسب باشد ، اما یک بروشور جذاب تر کتابچه ای یا فولدری، می تواند برای کنفرانس ها یا نمایشگاه ها مناسب تر باشد.

 

preview

بروشور مدل folder

 

خود را با طیف گسترده ای از قالب های بروشور که می توانید از بین آنها انتخاب کنید آشنا کنید (بله ، تعداد زیادی وجود دارد!). اینها فقط چند فرم رایج است:

1. بروشور دولتی

بروشور دو لت فقط یک بار ، قسمت پشت ، تا می شود. ساخت آنها آسان است و به دلیل تقلید از طراحی کتاب یا کتابچه ، احساسی رسمی را می دهند.

عالی برای: تقریباً هر چیزی!

preview

بروشور فشن و لباس

 

2. بروشور سه لتی

بروشور سه لت دارای دو چین موازی است و بروشور را به سه بخش تقسیم می کند. سه تایی ها حتی وقتی روی کاغذهای کم وزن چاپ می شوند می توانند به راحتی بایستند و آنها را به گزینه ای مناسب برای نمایش در کنفرانس ها تبدیل می کند. شما می توانید هر دو تا را به سمت داخل تا کنید تا قسمت های چپ و راست بروشور روی هم قرار بگیرند ، یا می توانید یک چین را به سمت داخل و دیگری را به سمت بیرون داشته باشید تا جلوه ای آکاردئونی ایجاد کنید ، که بسیار جذاب به نظر می رسد.

عالی برای: شرکت هایی با بودجه کم که می خواهند بروشوری ارائه دهند که هنوز هم در نمایشگر عالی به نظر برسد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *