پلتفرم کاغذ دیجیتال چیست؟

پلتفرم کاغذ دیجیتال

افزایش کاربرد فضای دیجیتالی در روزمرگی‌ همه ما باعث افزایش کاربرد پلتفرم های مختلفی مانند پلتفرم کاغذ دیجیتال شده. شاید سال ها قبل برای ارسال یک پیش فاکتور و یا یک نامه اداری خطاب به مشتریان خود مجبور بودیم به صورت فیزیکی ( کاغذی ) اقدام و ارسال کنیم، اما امروزِ انجام اینکار بیشتر به یک کابوس شبیه است تا یک کار روزمره و عادی!

 

مفهوم پلتفرم کاغذ دیجیتال

وقتی سال ها قبل در مورد واژه IT از کاربران سوال می شد، هر یک به بخشی از وظایف این صنعت اشاره می کردند، اما چیزی که مشخص است بزرگترین وظیفه فعالان بخش فناوری اطلاعات راحت تر کردن، سریع‌تر کردن، دقیق تر کردن فرآیندها با استفاده از تکنولوژی و فناوری های مربوط به دنیای کامپیوتر و اینترنت است.

درک و استفاده از پلتفرم کاغذ دیجیتال در این بخش نیز مفهومی وسیع دارد. اینکه با حذف کاغذ از فرآیندهای امکان پذیر، بتوانید از مزایای بی شمار این کار استفاده نمایید. در مثالی که در بالا گفته شد اگر شما ترتیبی اتخاذ کنید تا پیش فاکتورهای مشتریان خود را به صورت دیجیتالی (Document) برای آن ها ارسال کنید، می توانید حداقل 85 درصد در زمان، 95 درصد در سرمایه خود صرفه‌جویی کنید.

بگذریم که چنین کاری در دنیای تجارت و کسب و کار امروز چیزی بدیهی است، اما همیشه مقاومت هایی در ابتدای چنین تغییراتی وجود داشته و دارد. فلسفه ایجاد امضای دیجیتالی نیز برای برطرف کردن چنین مواردی بوده که باعث رفع اختلافات و ابهامات موجود برای استفاده از پلتفرم کاغذ دیجیتال شود.

 

کاربردهای کاغذ دیجیتال

اساساً پلتفرم های کاغذ دیجیتال بر این اصل اعتقاد دارند که حذف کاغذ از هر فرآیندی جزو اولویت هاست. فرهنگ پذیرش و استفاده از چنین فرآیندهایی در جامعه مخاطبان کشورمان نیز شاید کمی دیر اما موضوعی محقق شده است.

امروزِ مشتریان شما از دریافت رسمی ترین نامه های اداری در قالب ایمیل شکایتی نمی کنند. شاید در سال های پیش این فرهنگ در قبال استفاده از کاتالوگ های دیجیتالی ( الکترونیکی ) هنوز رواج پیدا نکرده بود، اما تجربه تیم ما ( به عنوان مبتکر اسمارت کاتالوگ در ایران ) در این بخش نشان داد که صاحبان کسب و کار امروز به این موضوع اعتماد کرده اند که می توانند بجای چاپ مستمر کاتالوگ های خود از یک کاتالوگ استاندارد با ظاهری جذاب و مخاطب پسند استفاده کنند و در منابع زمان و سرمایه خود صرفه جویی زیادی انجام دهند.

پلتفرم کاغذ دیجیتال می تواند در هر بخشی از تجارت شما واقع شود و گاهی نیاز به برون سپاری این موضوع به یک مجموعه دیگر نیست. ارسال کارت دعوت دیجیتال به جای استفاده از کارت دعوت سنتی ( کاغذی )، استفاده از داکیومنت های کامپیوتری برای ثبت سابقه مراجعه کنندگان یک پزشک به جای بایگانی به صورت فیزیکی و کاغذی، همه مثال هایی در جهت دیجیتالی کردن کاغذهای فیزیکی است.

 

کاغذ دیجیتال

 

مزیت استفاده از اسمارت کاتالوگ ( smart catalog )

اسمارت کاتالوگ به عنوان استانداردترین و جدیدترین نسل از پلت فرم های کاتالوگ الکترونیکی بدعتی جدید در بازاریابی و تبلیغات است و با مشخصات فنی و هنری خود باعث تغییرات زیادی در بخش فروش و بازاریابی مشتریان خود می باشد. مسیر رشد و تکامل این پلت فرم همچنان ادامه دارد و تیم ما این اطمینان را به مخاطبان خود می دهد که تمام فاکتورهای فنی و گرافیکی اسمارت کاتالوگ همواره در حال بروزرسانی و مطابقت با الگوریتم های جدید دنیای بازاریابی الکترونیکی می باشد.

کامنت ها و نظرات مشتریان مجموعه ما اثباتی بر محقق شدن این ماموریت است. اگر شما همچنان بر این نظر هستید که هیچ کاتالوگی جای کاتالوگ های چاپی را نخواهد گرفت، پیشنهاد میکنیم به هزینه و بازخوردی که در طول یک ماه از کاتالوگ های چاپی خود می گیرید نگاهی عمیق تر بیندازید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *