هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

وقتی به پایان سال نزدیک می شویم مشتریان ما با ما تماس های زیادی می گیرند، به این امید که بتوانند به هدایای تبلیغاتی خلاقانه ای دستیابی کنند. چطور می توان یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای مناسبت های ویژه پیدا کرد؟ هدیه ای که بتواند وجه تبلیغاتی و تجاری کسب و کار شما را محقق کند. پیش تر درباره هدایای تبلیغاتی در مقاله چرا باید از هدایای تبلیغاتی در تجارت استفاده کرد صحبت کرده بودیم اما اینجا یکی از راه های رسیدن به هدایای تبلیغاتی خلاقانه را با شما در میان می گذاریم.

 

روش انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه

اولین کاری که برای انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه باید انجام بدهید، این است که از روش متفاوتی برای انتخاب هدایای خود استفاده کنید. فکر اینکه از هدیه های تبلیغاتی مرسوم مثل سر رسید، تقویم، کیف و … را از سرتان بیرون کنید.

می دانیم که سخت است، چون وقتی اسم هدایای تبلیغاتی به گوشمان می خورد اولین چیزی که ذهن به تصویر می کشد، همین هدایای تبلیغاتی مرسوم و تکراری است.

خوب برای اینکه به قولی Think out the box کنیم و به دامنه هدایای تبلیغاتی خلاقانه ای برسیم، از یک تکنیک کاملا موثر و اثبات شده استفاده می کنیم.

 

بهترین تکنیک یافتن هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه

در یک کاغذ سفید ( حتما از کاغذ کاملا سفید برای این کار استفاده کنید و از سربرگ و یا کاغذ باطله و غیره استفاده نکنید) بیست جای خالی با نقطه چین ایجاد کنید. تا جای امکان جاهای خالی را منظم و یک اندازه بکشید. به بیست جای خالی نیاز داریم ولی عددی در آن ها ننویسید تا ذهنتان معطوف اعداد نشود. حالا بیست جای خالی را با بیت چیزی که می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبانتان ارائه کنید، پر کنید.

در این تکنیک می توانید حتی از سر رسید و دیگر هدایای تبلیغاتی مرسوم هم در گزینه هایتان استفاده کنید. هر کدام از هدیه هایی که به ذهنتان می رسد را در یکی از جاهای خالی بنویسید. سرعت انجام این کاردر شروع نباید نه زیاد باشد نه آهسته و کند. در طول نوشتن به مرور سرعتتان به صورت خودکار کاهش پیدا می کند و گاهی شاید به این نتیحه برسید که دیگر ذهنتان پاسخی به جاهای خالی نمی دهد. اهمیت ندهید چون ذهن شما در این مرحله فقط می خواهد توقف کند، اما شما توقف نکنید و ادامه دهید.

نگران نباشید چون معمولا همه در این تکنیک ده جای خالی اول را به سادگی پر می کنند اما پاسخ های 15 تا 20 عمدتا زمانبر و سخت خواهد بود. در این تکنیک شما می بایست کل بیست جای خالی را پر کنید و تا اتمام آن کوتاه نیایید.

 

برگه های تقلب هایی برای رسیدن به هدایای تبلیغاتی خلاقانه

مادامی که در تکنیک 20 گزینه ذهنتان به این موضوع فکر می کند که دیگر جوابی نیست، به این سوال ها فکر کنید تا به بهترین پاسخ ها دسترسی پیدا کنید:

  • چه چیزی مخاطب شما را خوشحال می کند؟
  • چه چیزی بین شما و مخاطبانتان مشترک است؟
  • چه چیزی می تواند شما را در ذهن مخاطباتان جاودانه کند؟
  • چه چیزی می تواند با یک عبارت مناسب، تاثیرگذارترین پیغام را تشکیل دهد؟
  • چه چیزی می تواند نماد سود مخاطبان شما از ارتباط با شما باشد؟
  • در آینده چه چیزی می تواند بیشترین نیاز مخاطب شما را برطرف کند؟

 

هدایای تبلیغاتی جدید

 

 

انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و خاص

در پایان این تکنیک می توانید به بیست پاسخی که به هدایای تبلیغاتی خلاقانه داده اید، نگاهی کنید و قطعا متوجه خواهید شد که از شماره 15 تا 20 چقدر متفاوت از شماره 1 تا 10 شماست. می توانید این تکنیک را مجددا اجرا کنید و از گزینه های 10 تا 20 را در جاهای خالی یک تا ده وارد کنید. اگر به تکرار این تکنیک تمایل داشتید، حتما قبل از تکرار این تکنیک، مقاله چرا باید از هدایای تبلیغاتی در تجارت استفاده کرد را که درباره هدایای تبلیغاتی است، مطالعه کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *